Tema: Re: hirens alternatyva?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-22 20:22:10
Tai dėl to nesiginčiju, tokie reikalai yra skonio ir skiriamo laiko
paieškom dalykas, šiaip visokių instaliacijų aš irgi linkęs iš bele kur
nesisiuntinėt, bet va tokie "DOS'iniai" toolsai realiai px iš kur. Aš
pagrinde kai naudoju MHDD, Victoria ar specializuotas HDD gamintojų
uteles bei MemTest'ą, tai mane ir Hirensas kol kas pilnai tenkina :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/