Tema: Re: Ne KMS'iniai win7, kas do bajeriai?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-21 15:31:58
Servisui jokių Windowsų laužyt ir nepriklauso. O jei jau pats laužai,
tai tam reikalui reikia naudot Windows Loader by DAZ, o ne kažkokias
neaiškias nesąmones. Jei nesigauna - RTFM, nes gali būt niuansų su Win
versija (licencijos tipu - VL, Retail, OEM), BIOS/UEFi nustatymais ir
pan., niekas nežino kas ten pas tave (nu OK OK, tavo kaimynus) pridaryta.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/