Tema: Re: sakiau, kad vietiniai!
Autorius: Primus
Data: 2017-09-11 20:43:39
toro servisas yra visa laikas online, t.y susijunges su uzsieniu. Negaliu pasakyti, koks veiksmas, t.y kaip daznai ir kiek yra siunciama sita jungtimi. Servisas yra prisijunges net jei tu tuo metu nesinaudoji TOR'o lokaliu proxy.

jei nori, gali ijungti RELAY, t.y busi TORo dalimi. Rezultatas - nuolatos per sujungima siunciami sifruoti duomenys. NUOLATOS. SIFRUOTI. BBZ KUR.

tavo indelis i ta srauta tik DALINIS.

---->> KODEL IKI SIOL VEIKIA HAKERIU SERVAS?