Tema: Re: KLausimas: failų menedžeris? KokÄÆ naudojate?
Autorius: Remigijus
Data: 2017-08-22 13:32:37
Nori pasakyti, kad lengvai nulaužiamos programos yra pigios, dėl to kad
jos - lengvai nulaužiamos? Aš taip nemanau. Turiu pavyzdį programinės
įrangos, kuri tikrai nėra kažkuo stebuklinga. Tokia šiaip sau
programėlė, bet yra specifinė jos taikymo sritis. Aktyvavimui naudojami
net hardwariniai raktai. Bet internete pilna crackų. O kaina vienai
darbo vietai 3000 Eurų. Tokiai programai tikrai nėra paklausos, bet
konkurentų nėra, parduoda labai mažai programos kopijų, o gyventi tai
reikia. Dėl to ir kaina tokia.