Tema: Re: kas darosi su skypu?
Autorius: Andr
Data: 2017-03-26 17:37:04
Man tai kaip tik yra didelius pliusas, nereik kazkokiu niku, pastu
zinot. Ar pagal pavarde is 50 Petraiciu bandyt atrinkt kuris yra tau
reikalingas. Tie patys kontaktai is telefonu knygos iskart patampa
viberio kontaktais. Rodo ar zmogus online + desktop appsas. Skaipas 95%
laiko pas mane buna isjungtas. Visi bendravimai viberiu.
	Pries savaite win10 notification man raso kad gavau zinute i skaipa,
kuris yra isjungtas... Kitiems kontaktams pastoviai rodo kad as online,
nors taip nera. Telefone skaipo neturiu, win10 defaultinis skype appsas
istrintas. Jei prireikia skaipu kazkam paskambint, pasiziuri kontaktuose
matai ji online, skambini ir net nera skambinimo garso. Nesusijungia
visai, nes paprasciausiai kontaktas istikro yra offline. Kazkada ICQ
buvo nr 1, bet numire pasirodzius skaipui. Dabar taip pat skaipas merdi,
tik konkurentas ne vienas, o daug.