Tema: Re: Windows 10 Home vs Pro
Autorius: Bronco
Data: 2017-03-11 19:54:37
On 2017-03-11 18:37, Caponi wrote:

>> Ką ir reikėjo įrodyti.
>
> ?

Kad tik win7 su "nešvariu" aktyvavimu šiuo metu veikia.

> Ta prasme bereikalingas judesys? Assistive intarpas (kaip ir generic
> upgrade tools'as) reikalingas tik pirmąjam upgreidui,

Tai jau paaiškinau kodėl. Tas pirmas žingsnis su paprastu update toolsu
praeina greičiau, nes leidžia pasirinkti fresh instalą, o assistive varo
su visų duomenų perkėlimu. Dėl MS pokštų, asistive upgrade dabar
nereikalingas faktiškai. Aišku, jei neturi negalios ir licencijos :)

> Taip nevažiuoja, bet kam to reikia?  Jei daromas visas tas nelegalus
> "legalizavimas" dabar, tai Win7 su DAZ pilnai pakanka.

Arba neskaitai prieš replajindamas ką aš rašau, arba tiesiog nepagavai
kampo. Hintas - hyper-v mode/generation 2 virtual machine.

> Jei apturėta
> nelaimė iki šiol naudoti legalius Win8, tai aš beveik įsitikinęs, kad
> ant jų upgreidas (per assistive ar tiktų ir generic) sėkmingai sulįs.

Tikrai gali būti, bet neturiu galimybės patikrinti.