Tema: Re: Win 10 blurry tekstas
Autorius: Exo
Data: 2017-02-24 10:43:29
Specialiai dėl Jūsų su Dainiušu nepatingėjau pakelti subinės ir pereiti per
6 žmones su Thinkpad Yogom ir 24' monikais šalia ir perklausti, nieks niekur
nesiblurina...

Exo

"Herkus"  wrote in message news:o8orbm$99b$1@trimpas.omnitel.net...

welcome to win 10, tu ryskiai nesusidures su sita problema, tai net
pavydziu ;) Native resolution issue is soooo yesterday. Cia problema
biski gilesne - vienose apps normaliai, kitose blurinasi. Problemu
nebuvo kol nebuvo win 10, jau n topiku maciau.

Populiariausias siulymas pakeisti i pvz 125% (prikabinta), bet cia yra
fignia kai reikia vietos telvizioriuje.