Tema: Re: WIN 7 vs WIN 10
Autorius: svyt
Data: 2017-02-14 05:35:02
As dviejuose senukuose suinstaliavai xp ir 10. Tai skirtumo labai
 nesijaucia, niekas ten 10 nesiinstaliuoja dazniau, xp iki siol
 kazkas atsinaujina, 10 matyt gal kokia apkarpyta versija
 susikiso. Bet gal todel man 10 nepasileidzia pvz need for speed 3
 (ar yra zaidimu vairui nereikalaujanciu galingo kompo?) Dar ten
 kazkas. Pliusas kad nereikejo ieskot draiveriu, viskas susikiso,
 pats viska susirado ir viskas veikia, tik del to apgreidinau nes
 vargas buvo su draiveriais. Kitam kuri turiu senai, draiveriai
 jau senai susirasti, tai likau prie iprasto xp, niekoan kaip ir
 netruksta jame.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----