Tema: Re: as admin
Autorius: Audrimas
Data: 2016-11-16 22:36:23
Po keleto valandų manualo studijavimo pagaliau pasidariau tai ko norėjau

1. reikėjo aktyvuoti root account'ą (pagal nutylėjimą ant Ubuntu root
yra neaktyvus o vietoj root slaptažodžio yra reikalaujama aktyvaus
vartotojo slaptažodžio ir jis turi būti sudo grupėje)
2. į sudoers failą įdėti eilutę Defaults rootpw