Tema: Re: Youtubės kanalai
Autorius: Exo
Data: 2016-10-27 12:39:50
Yra gi galimybė va tuos video sudėlioti ne Grid formatu o List dešiniam
viršutiniam kampe. Tada rodo juos vienas po kitu ir kai tu scrolini žemyn,
tas mygtukas pats automatiškai spaudosi. Tik aš nežinau, ar čia todėl kad aš
naudoju MS Edge ar užtenka tik persijungti iš Grid į List

Exo

"LabaiNespauda"  wrote in message news:nusdtl$sll$1@trimpas.omnitel.net...

O vat čia aš jau nieko nesuprantu...