Tema: Re: spellingas MS Office - kurios versijos nemokamos?
Autorius: MRT
Data: 2016-10-27 12:19:35

Del situ rimtai rasiau..

Cia sarkastiskai truputi .. juk tas legalus raktas naudojamas tik vienam kompe..
Office instaliaciju skaicius pagal Tools'a ir Control Panel'yje vienas..
Kad priinstaliuota LT komponentų matysis per
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\
Pas Vasari kiek labiau apsisviecia, net update matosi, kad ateina sitam produktui:
[ Service Pack 2 for Microsoft Office 2010 Language Pack ]

> baisingai dekui. su diegimu viskas aisku. jau skambijau MS mergaitems, sake man perskambint kazkas kas ismano - bus aisku tada ir
> su licencijavimu.

Tarkim idomi ir ju pozicija.. pasidalink atsakymu :)
Mle.. standartinis vienas populiaresniu produktu.. o mergaites ismanancio iesko :)