Tema: Re: Free Antivirusine
Autorius: Exo
Data: 2016-10-27 09:33:18
Būtent, va darbe ar esetas ar xujetas, px trojanai lenda tolka pesnia....

Exo

"nezinomas"  wrote in message news:nuqpmp$a6s$1@trimpas.omnitel.net...

jei spaudai neziuredamas Ok..Ok..next..Ok..Ok tai spywaro prilys per bet
kokia antivirusine, nekarta teko matyt klientu kompus su Avira/Avast/NOD/Avg
ir pilnus spywaro, vienem zmonem toolbaras (tarkim Yahoo) sudas paskutinis o
kitiem "naudingas" labai