Tema: Re: Kaip nuraminti Win 10 po starto
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-14 13:21:46
O kam tu tuos Win10 tada kiši? Gi net newsuose ne kartą buvo aptarta, kad Win10 yra didelis malwaras, kurio labai bijot gal ir nereikia, bet jei nemėgsti, kad po tavo daiktus kažkas kuistųsi, tai šitos OS geriau vengt ir tiek.
Jei iš mazochistinių paskatų (tipo, neturi ką veikt ir problemų per mažai gyvenime :-)), tada OK, toolsų yra krūvos (Destroy Windows 10 Spying, Disable Windows 10 Tracking, OO ShutUp, Spybot AntiBeacon ir t.t. ir pan.), efektą tikrinkis pats (kaip kolegos gerai pastebėjo, su SSD, bent jau ta prasme, kad kažkas vyksta ir kompas tuo metu lagina, galėtum nesirūpint) ir turėk omeny, kad jei aklai spaudinėsi ten visas knopkes nesigilindamas kas ką daro, gali sulaukt šalutinių efektų (vienas populiaresnių - problemos su MS servisais - pilnai ar dalinai atsisako veikt Skype, neveikia Store'as ir pan.), t.y. tiuninguot galima, bet laiko tam paskirt vistiek teks, nepriklausomai nuo to ar pats ten po registrus/servisus knisies, ar kažkokiom utelėm bandysi naudotis.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message news:ntq7o8$8ai$1@trimpas.omnitel.net...
O kodėl kompas turi daryti didelius darbus, kurių aš nenoriu kad darytų?
Kodėl MS turi pastoviai paleidinėti procesus pagal savo nuožiūrą?