Tema: Re: Windows 7 Professional upgrade Ultimate
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-10-06 10:02:25
Vienintelį ką sugalvoju, tai per daug lietimui pritaikyta pašto
programa. Kadanti Outlooką naudoju, tai kaip ir dzin. Kas dar?
Tik patikslinam ar kalbam apie save ar apie krūvą Kliento kompų, kur
visokių lupenų būna ir hardwaras nepaveža.

Dainiushas pretended :

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12