Tema: Re: Windows 10 vs BIOS
Autorius: zZz
Data: 2016-09-27 12:03:31
Aš irgi įtariau gaidišką hw, bet scenarijus visada toks:

1. paleidžiamas update
2. persikrauna kelis kartus pc
3. update pasiekia kokius 30-35% (priklauso nuo windows buildo)
4. persikrauna pc, ir neberanda boot'o

Sekančiai:

1. BIOS'e rankutėmis keičiamas SATA išdėstymas ir boot orderis
2. atsistato ankstesnė windows versija
3. sėkmingas boot
4.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\storahci\StartOverride:
0: 3 -> 0
5. BIOS'e rankutėmis SATA į AHCI, disablinamas floppy drive (kurio nėra ir
disablintas buvo 8 ar daugiau metų)

Taigi:
Windows sudubasina BIOS'ą, nukala nustatymus ir pasidaro SATA'ą į IDE.