Tema: Re: kitaisko dvb-t tiunerio softas?
Autorius: Satrapas
Data: 2016-09-15 15:57:30
draiveriai realtekinia islupti is iso failo,kuris duotas,marijono duotoj
nuorodoj
escioje temoje. setup.exe  https://goo.gl/YO7sVP

Zinoma as nedariau taip kaip ten aprasyta.Dariau paprasciau.
Device meneger kelis kartus uninstal su delete driver software.
Ir paskui su setup.exe dar pasiule uninstall. Paskui install.
ir is karto disable automatic driver update