Tema: Re: Terminalinis serveris ir AV
Autorius: Lapinas
Data: 2016-09-12 21:04:02
Pats spręsk.
Nu tai jei ERA ten sukasi, tai vadinasi kažkas kažkaip prižiūri tą infrasruktūrą. Tikuosi, ne tu. Nes jei požiūris - "nes vėl bus žaidimas iš naujo su visom policy, nustatymais ir t.t." tai prastas esi adminas - nieko ten sudėtingo nėra.

Žodžiu, ne forumiuke nuomonių reik klaust, o savo galvą naudot, nes niekas čia nežino tavo infrastruktūros ir pasvert rizikų negali. Aš linkęs serveriuose neturėti AV, bet turiu, nes jei įvyks koks incidentas nelabai lameriui paaiškinsi, kad įvertinus rizikas, AV buvo atsisakyta.