Tema: Re: Del filmo irasymo i DVD kaip laikmena neprarandant FHD kokybes
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-08-24 00:04:47
Nu dar galima tokį hibridą pagamint - BD formatą pagal visus standartus
sukišt į DVD kompaktą :)

Bet kompuose reiks BD playerio softo.. BD grotuvai kai kurie groja, kiti
pamatę DVD diską net neieško BDMV :)

Nors kai man tokius reikėjo daryti, tai aš padarydavau folderių ir failų
struktūrą, kur pavadinimai visi gražiai kaip meniu surašyti su tarpais
ir LT raidėm. Kad ir kaip to nemėgstu, bet gavosi failsafe, ypač kai
dabar rast kompą kuris nesupras lietuviškų ilgų pavadinimu darosi gan
sunku..

Jei dar labai reikia, anksčiau buvo įmanoma pagamint autorun'ą kuris
atidarydavo folderį, bet gal nebeveikia dėl kokio nors security updeito.