Tema: Re: IP kameros pajungimas
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-07-20 00:34:40
G submitted this idea :

> Nu turėjo omeny, kad kompo tinklo nustatymuose statinį IP užsidėtum LAN
> adapteriui vietoj DHCP. Tik klausimas, kas nuo to gali pasikeisti ir koks
> skirtumas įrenginiui (kamerai), kurį bandai pasiekti. Akivaizdu (jei išnešei
> į garantinį), kad brokas kažkur pačioj kameroj.

Dėl IP tiesa - reikia kompiuteriui statinį užsidėti. Viskas todėl, kad
nauja kamera turi ne DHCP, bet statinį .1.64, o Huawei routeris dalina
kompiuteriui DHCP .8.1 t.y. iš visai kito potinklio. Tiesa jei yra NVR,
tai galima per jį rasti kamerą ir jis IP pats uždeda koks jam patinka.
Tik man toks būdas nepatinka, tai ir nesiūlau :)