Tema: Re: W10 instaliavimas paliekant senus W7
Autorius: toms
Data: 2016-07-13 09:35:14
papasakok kaip su tuo niuansiuku. tipo keisdamas uuid tureciau savo kompo
uuid byteswapinti ir toki uuid irasyt virtualboxui?
Beje originalus win pas mane 8.1, bet juos ismetes nx. Sedziu su win 7
praktiskai turbut gaunasi nelegalus. i virtual boxa man 8.1 susidet ar
praeis ir su 7?

Negaliu as dabar upgradintis i win10 o praleist paskutines datos nesinori.