Tema: Re: Win10 - pastas
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-06-15 09:18:29
2016-06-14 17:17, Exo rašė:
> Taip yra, labai daug dalykų, bet aš nuoširdžiai nesuvokiu heiterių,
> kurie net nenori pabandyti įsigilinti ar pakeisti savo įpročių ir taip
> palengvinti sau gyvenimo... Juo labiau, kad tas meilo klientas labai
> gerai suintegruotas į sistemą ir jei pačioj pradžioj dar turėjo bugų,
> tai dabar veikia tikrai gerai.

Aš, žinok esu pakankamai atviras naujovėms ir net porą savaičių bandžiau
tą nesusipratimą naudoti, bet...

Kur bendras inbox visiems email account'ams?

Kokiu būdu pamatyti, kad kituose account'uose, nei esi šiuo metu
pasirinkęs, yra naujų laiškų?

Kokiu būdu pamatyti visų gijos (conversation) laiškų tekstą?

Kokiu būdu susikurti "smart/virtual" folderius?

Kokiu būdu toje programoje apturėti daugiau nei vieną gairę (flag)?

Kokiu būdu man toje programoje surasti laiškus, kurie subject'e turi
žodį "budulis"?

Kaip siųsti plain text laiškus?

Ir dar daug aš čia galėčiau prirašyti...

Win10 pašto programa tinka pensininkui, turinčiam viena pašto account'ą
ir gaunančiam dešimt laiškų per mėnesį, bet ne žmogui, turinčiam keleta
account'ų ir gaunančiam bei rašančiam 10 laiškų per valandą.