Tema: Re: Android KK; OpenGApps, G sync problema
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-14 23:37:32
Bronco rašė:

> Užvakar bandžiau minimalų OpenGapps paketą sudėti ant Exodus custom
> rom'o, tai jau instalinant custom recoveryje pasipylė klaidos. Nors,
> atseit, šitie yra "rekomenduojami". Teko wipinti nafig ir susidėt šituos:
>
> http://forum.xda-developers.com/slimroms/general/gapps-official-slim-gapps-trds-slimkat-t2792842
>

> Todėl neatmesčiau, jog visos tavo bėdos iš kreivų gapps'ų išlindo.

Kaip jie gali būti kreivi, jei tarsi pusiau oficialūs (ta prasme, kiek
aš suprantu, upstream'as tai gi tas pats google'as)?

Pačių opengapps'ų kaltinti nepuolu; pasinagrinėjus logcat'ą matyti, kad
sync'as pastringa dėl taip vadinamos hard error:

D/SyncManager( 2258): failed sync operation xxx@gmail.com u0
(com.google), com.android.contacts.metadata, USER, latestRunTime
174951965, reason: 1000, SyncResult: databaseError: true stats []

D/SyncManager( 2258): not retrying sync operation because the error is a
hard error: xxx@gmail.com u0 (com.google), subscribedfeeds, USER,
latestRunTime 174956896, reason: 1000

Panašu, kad susiknisa dėl vieno tokio API aspekto
(com.android.contacts.metadata), kuris buvo LAIKINAS (!) Android'o
framework'e (nė vienoje oficialioje laidoje, kiek patikrinau, jo nėra):

Nucommit'inta (Tue Apr 21 12:04:04 2015):
https://android.googlesource.com/platform/frameworks/base/+/20f1438%5E!/

Ir pašalinta (Wed Jun 10 14:27:50 2015):
https://android.googlesource.com/platform/frameworks/base/+/1ed73199953ecd38af5be83c46ff4d3b6a49ffbf

Tai panašu, kad į mano custom ROM'ą parėjo Android'o framework'o
snapshot'as būtent tuo periodu ir jo neatsinaujinus turėsiu bėdų.