Tema: Re: win 10 atsinaujina i win 10
Autorius: G
Data: 2016-05-10 09:43:27
Aš va kaip tik dabar laukiu kol atkeliaus SSD (šiandien/rytoj tikiuosi
sulaukt) ir į vieną dar kol kas tuščią baltą kompą galvoju irgi dėti
Win10 1511. Bus tik trečias mano kompas su 10-ais, kai tuo tarpu
XP/Vista/W7/W8/Linux visa krūva sukasi.

Legalumas nesvarbu, bet jeigu galima for free susiinstaliuoti, tiesiog
panaudojus Win7 raktą ant korpuso parašytą - tai kodėl gi ne? :)