Tema: Re: MS Office 2013 ir MS Office 2016
Autorius: Exo
Data: 2016-03-10 11:29:25
tik nepradėkim vėl iš naujo apie tai jog jūsų seni pirdylos pop3 ir imap jau
nieks normaliam pasaulyje nebenaudoja... gmailas turi savo normaliai
veikiantį protokolą, MS'as turi savo activesync.... o ką Jūs vis dar veikiat
su imap ir pop3 aš taip ir nesupratau iš praėjusio theado kadaise... Bet
mano postas buvo ne vien apie outlook'ą  o ir apie nuostabią excel
alternatyvą...

Exo

"Dainiushas"  wrote in message news:nbreha$umc$2@trimpas.omnitel.net...

daugumoje atvejų labai gerai Outlook'o alternatyva yra thunderbird'as.

Matei kaip OutGlook'as veikia su IMAP? Ir kaip paskutinė versija veikia
su POP3?