Tema: Re: su kuo patikrinti kiniðkà USB atmintinæ?
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-03 14:07:08
Ta prasme tu patikrinęs esi savo teiginį apie tai, kad suteikiamos
produkcijai garantijos trukmė tiesiogiai įtakoja įmonės tikimybę
neužsilenkt? Jei taip, tai publikuok greičiau tokį tyrimą, išgarsėsi ant
viso svieto.

O jei tu čia bandai nukreipinėt kalbą apie konkrečiai LD kortelių ptikimumą,
tai kartoju dar kartą - man šita kontora su savo produkcija visiškai px ir
apie tai aš nei reiškiau nuomonės nei rodžiau nors minimalų norą diskutuot.
Aš čia tik apie bankroto tikimybes rašiau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/