Tema: Re: Encrypt virusas
Autorius: svyt
Data: 2016-01-28 22:33:14
O, as jau gal 15 metu. Bet negaliu sakyt kad be virusines,
 peruodiskai, karta per 3 metus ar kilus itarimams, koki kasperski
 instaliuoju pratikrinu ir isisnstaluoju.
 kai paskutiniu metu
 windausiniam kompe nieko neinstaliuoju, nieko neatidarineju is
 kur tie virusai?
Ai, jo buvau pries menesi kazkoki pasigaves, antivirusines vistiek
 nieko nerado, dingo google, o automatiskai autluku atsidarinejo
 kazkokia paieska su robotuku, dar daugiau ten nesamoniu buvo,
 kitos issitryne, padejo upgrwidas i win 10 neissaugant
 senienu.

--

svyt /e39