Tema: Re: Bootinis USB su installais...
Autorius: Bronco
Data: 2016-01-18 18:42:05
On 2016-01-18 10:48, Zyza wrote:
> Tai va su E2B dabar žaidžiu. Kažkaip tikėjaus jei Zalmanas gali padaryt
> taip paprastai, tai gal su softu irgi turėtų būt nesunku, bet šiek
> tiek... sunkiau visgi :)

Nežinau, kiek kartų gaminaus, visais atvejais viskas dirbo. Aišku,
pasitaiko koks kas dvidešimtas kompas, kuriame kažkas užsiožiuoja ir
nenori dirbt, tai tada išsitrauki kitus raktus su atskirais toolsais ir
vualia :)

Šiaip, viską susimetęs esu į 32GB microSDHC class 10 kortą, kuriai turiu
USB3.0 adapterį rakto formos, tai viskas sukasi su vėjeliu. O toolsų ten
prisidėjęs porą pilnų tačkų, t.y. visiems gyvenimo atvejams :) Tik kai
daraisi, reik nepatingėt faq paskaityt, nes kai kuriems toolsams reik
pakeist .iso išplėtimą į kitokį, tada viskas korektiškai dirba.