Tema: Re: Rankinis tvarkyklių "įdiegimas"
Autorius: bat0nas
Data: 2015-11-08 11:41:15
Nesuprantu, kaip ir ką pasirinkti ekspert režimu.

Pirmame lange pasirenku Manual.
Antrame lange matau tik savo keletą įrenginių ir nieko bendro su HP
spausdintuvu, kuris device manager'yje sėdi su klaustuku.

"cooleris"  parašė naujienų news:n1fjfm$jee$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kaip tik ir issprendzia tokias problemas su sauktukais ir klaustukais
I kitus jos priedus reikia nekreipti demesio
Nustatyk eksperta ir paskui pasirink sale devaiso protinga diegima tik to
vieno driverio
Visi automatai suds ir geriau nenaudoti