Tema: Re: Kur čia rašo failo pavadinimą?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-10-29 19:49:36
Išbandžiau - nieko nepagelbėjo tie SM draiveriai, vis tiek neišsijungė.

"Sniegas"  parašė naujienų news:n0tlcb$146$1@trimpas.omnitel.net...

Na, aš dabar pažiūrėjau ką tik, tai su klaustuku Device manager buvo SM Bus
controller. Atsisiunčiau iš Intel draiverius, klaustukas dingo, pažiūrėsiu,
kaip dabar bus su išsijungimu. Daugiau geltonų klaustukų nėra, vadinasi visi
draiveriai tvarkoje.

"Caponi"  parašė naujienų news:n0tjrm$ja$1@trimpas.omnitel.net...

Draiveriu (tvarkykliu), kurios skirtos tavo kompiuterio aparatinei irangai.
Apie tai, beje, jau rasiau tau kai pries kelias savaites pirma karta apie
neissijunginejima buvai parases.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/