Tema: Re: Skanavimas - i PDF
Autorius: Nerijus
Data: 2015-10-20 10:32:36
On 2015.10.20 09:24, Aras wrote:
> Belekoks PDF printeris, jeigu skaneris neturi PDF funkcijos. Aš naudoju nemokamą PDF Creator. Dar yra PDFill Tools, kur rasi visokių PDF sujungimo ir panašių nemokamų dalykėlių.
> Failo dydis priklausys nuo to, ką ir kaip skanuoji. Jei tekstas, tai logiškiau skanuoti tik juodai baltą tekstą, jei foto, tai su visais fonais.

	Siaip tai tokiuose taikymuose (juodai baltas tekstas ir pan.) reikia
pamirshti jotpega. O normaliai skanuojant gaunamas tiff'as (png, ar
wateva) dazhnai buna daug kokybishkesnis ir (kartais net) mazhesnis uzh
jotpega su "pasisiaususiomis" raidemis.

	Yra nemokamo softo, kuris skanuoja i pdf. Kodel jo nepanaudojus,
vietoje zhaidimo su pdf printeriais. Reikia tik gerai paieshkoti. Siaip,
kaip taisykle, pats skaneriais tai neskanuoja nei i jotpega nei i pdf'a.
	Nebent te toks "skaneris" kaip pas mus kontoroje. Tai tas tai ir i
"asmenini valdishka emeila" skanuoja, pagal tai ka nuskaito nuo spec
korteles. Nu ale te viduj kompas "ikishtas".

	N. M.