Tema: Re: Javascript charset=windows-1257 neveikia
Autorius: Nioka
Data: 2015-10-15 10:34:21
Programa projektuoja baldus.
Duomenys, reikalingi projektavimui, imami iš DB, kurią galima dalinai
koreguoti, papildyti.
Įvairios specifikacijos (detalių pjovimui, brėžiniai, furnitūros ir medžiagų
išeigos, įvairios sąmatos ir t.t.) formuojamos JS kalboje, kur kodas yra
atviras vartotojui ir jis gali jas susiprogramuoti pagal savo poreikius.
Duomenis, kurie saugomi DB, šioms JScript programoms pagrindinė projektavimo
programa perduoda per kintamuosius.
Tame tarpe gaunama ir nustatyta programoje kalba. Atitinkamoje kalboje turi
būti formuojami projektų, gaminių pavadinimai, lentelės ir pan.
Java script'us interpretuoja ir vykdo reikalingų HTML failų kūrimą Internet
Explorer.  Kaip suprantu kaip tik IE pameta (ar neužstato reikalingo
kodavimo), nes Java scriptai teisingai atsirenka ir veda į ataskaitas tekstą
nurodyta kalba. Derinant tame tekste išvedinėjau kodavimo pavadinimą, kuris
irgi būna nurodytas teisingai.
Lokalė (regional settings) nustatyta lietuviška, bet tekstą Notepad++ man
leidžia vesti bet kurioje kalboje, nustatant jame Encoding>Character
sets>...
Jscript progr. ištrauka:

<%
#ifdef __LANG_Lituana__
 //Lituanian strings
  #define _CHARSET_ windows-1257
  #define _HTML_TITLE_ Projekto gaminių sąmata
  #define _MATERIALS_ Medžiagos
#else
#ifdef __LANG_Russian__
 //Russian strings
  #define _CHARSET_ windows-1251
  #define _HTML_TITLE_ ????? ??????? ?? ????????
  #define _MATERIALS_ ????????
#else

 //Default English strings
  #define _CHARSET_ windows-1252
  #define _HTML_TITLE_ Project products estimate
  #define _MATERIALS_ Material
#endif
#endif
%>

<head>
<title>_HTML_TITLE_</title>
// cia dar yra lentelių aprašai
<SCRIPT ID=clientEventHandlersJS LANGUAGE=javascript>
</SCRIPT>
</head>

<%
// Sekanti eilutė išves teisingai išrinkta kalba, bet ne tame charset, -
keičia
// lietuviškas raides rusiškomis. Vargu , kad čia nagus prikišo Putinas :)
  Response.Write( "<H4><I>_HTML_TITLE_ "  + " _MATERIAL_"  +  "</I></H4>" );
// Sekanti eilutė išves teisingai išrinktą charset pavad.: windows-1257 LT
atveju
  Response.Write( "<H4><I>_CHARSET_ </I></H4>" );
%>