Tema: Re: absoliuciai geriausias media player
Autorius: fgf
Data: 2008-03-18 17:32:43
"kuzemanas" <kuzemanas@gmail.com> wrote in message
news:frnuqf$i8d$1@trimpas.omnitel.net...
| naudojau kmp ilga laika, jau uzknyso persimeciau ant gom ir kad viskas
| butu chiki dar prie to k-lite kodec paka susidejau, rodo tikrai daugiau
| nei kmp.

shudas tas GOMas jau rasiau, reikia jam papildomu kodeku nes jis pats
neturi, H264 negroja, o visokius kodek packus instaliuoti - jau praeitis.
tie laikai praejo, nes tie kodekpackai subiesina viska ir galiausiai vos ne
visa OS reikia perinstaliuoti. nesamone visiska.

| kmp minusai:
|
| jei procas ne dualcore kmp labai tarmozina jei ziurim h264 hdtv ar kazka
| dideles rezos. neimanoma sustabdyti net kartais :)

kazkokia nesamone, visiskai netarmozina, nors gal as cia ne high resolution
ziuriu.

| vidiniai esantys kodekai nera labai stebuklingi, tenka naudoti isorinius
|  , coreavc, purevideo , ac3filter.

kuo jie blogi ? jie normalus. man viska rodo.

| nerodo kai kuriu video kai tuo tarpu net wmp11 sugeba juos rodyti, (meto
| kvadratukus ir stabdo baisiai :) ).

konkreciai kokiu ? ivardink pletinius.