Tema: Re: Del bevielio daugiabuciame
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-03-15 01:47:54
Bevielis apskritai yra skirtas mobiliems irenginiams patoguimui ir laikinoms sistemoms, mano nuomone. Jis yra priklausomas nuo nepastoviu salygu tarp AP ir visokiu kitu influensu, o vat paimk kabeli, kuris turbut net ir pigiau gausis, tai kol kaimynai nenukirps (ar zulikai nepavogs) laido - rysi turesi :) O siaip jei toks sudetingumas pravest laida, siulau vest iskart du - bus atsargai, ar dar kokiam kitokiam rysiui.

www.videocut.lt - Pigus video montažas!