Tema: Re: frame relay, atm
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-02 23:22:12
Jei kalbama apie jungiamumą galutiniam klientui tarp dviejų ar kelių taškų - principinai taip ir yra. Priedo kainodara net ir paskutiniais metais, lyginant su ethernet-based sprendimais pas telekomą buvo nesveika. Ir px visi freimo privalumai ala rezervacijos ir pan. Aš jau nekalbu apie integracijos problemas, specifinės galinės įrangos poreikį ir reikalingas papildomas žinias terliojantis su visais tais reikalais.