Tema: Re: Ieskau routerio / atsakymo i klausimus
Autorius: Zyza
Data: 2010-02-23 11:09:23
Beda ta, kad ten routeris is serijos "pasidaryk pats"... Panasu, kad ten reikia daryti daug operaciju, kurios siaip (tegu gal ir ne visiskai tobulai), bet buna automatiskai padarytos "namu lygio" routeriuose. Gana paprastus veiksmus atlikt, kaip pvz. portus forwardint, man sekas labai nekaip - per http ten praktiskai nieko neduoda redaguot, winbox'e tiesiog nezinau kur ko ieskot ir net radus - ka rasyt. Issamus manualas tik konsolei, bet ir ten kruva parametru kiekvienam paprasciausiam veiksmui ir visiskai nera noro pusmeti mokytis kaip configint routeri :( Dar pazaisiu biski ir jei ka, jauciu teks parduot...