Tema: Re: Kas vyksta su SMTP / POP3
Autorius: vaitko
Data: 2010-02-18 13:59:56
netstatas rodo kruva connectionu i smtp.. perziurejau is kur kyla sie
connectionai tai pareina viskas is inetinfo.exe, bandziau ji pastopint, tai
automatiskai restartuojas, isbandziau jau N visokiu spyware detectoriu ir
niekas nieko neranda, jau akys baigia isvarveti nuo guglinimo ir nieko doro
neiseina surasti... kol pastopintas smtp viskas ok, tik pastartuoju ir
prasideda vel eiti spamas i smtp ir gula viskas i messages queue..

ar niekam nera buvo nieko panasaus?