Tema: Re: thompson speedtouch 585v6 konfiguravimas
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-02-12 09:26:46
Kaip kam patogiau... Darant viską iš CLI per telnetą, jei reiktų keisti
pvz vidinio tinklo ip, tai suvargtum kol viską rastum. Redaguojant
config failą labai puikiai praverčia "find and replace". Na ir šiaip,
dirbant iš CLI visada reikia listinti tai kas yra ir tik tada daryt
pakeitimus, tuo tarpu faile matai jau visą esamą konfigą. Bet jei
patogiau minėtą užduotį atlikti iš CLI, tai laukiam "step by step"
instrukcijos, ką reikia keisti (bet iš esmės bus tas pats ką aš rašiau,
tik komandos dar truputį ilgesnės bus).

O jei šneka apie web interfeisą, tai ką aš žinau - retai kas rašo
instrukcijas kaip atlikti biški advanced konfigo pakeitimus naudojant
GUI :) Bet jei manai kad galima, tai vėlgi, laukiam step by step
instrukcijų :) Tuo pačiu galima gal dar būtų sužinoti, kaip per webą
routerį paverst access pointu, t.y. kad visi jo portai dirbtų kaip
switchas + WiFi. Iš webo ir CLI nesugebėjau - teko config failą redaguot...