Tema: Re: routeris > 8mb WAN (Linksys RV082 )
Autorius: Petrinskas
Data: 2010-01-14 16:38:58
Yra nemažai tu routerių "spaudžiančių" daugiau.

Asmeniškai dabar naudoju Netgear WNDR3700 ir juo kol kas patenkintas.
Featurai :
802.11n Wi-Fi
Gigabit Ethernet WAN ir 4 x Gigabit Ethenet LAN
Routingo performance anot smallnetbuilder.net - apie 400Mbps. Pas mane tik
40Mbps is TEO tai nėra kaip patikrint tuos 400Mbps :)
Siulau www.smallnetbuilder.com panaršyt - ten tokios info yra ir ji
pakankamai objektyvi, nes daro testus su tam skirtu softu