Tema: Re: NAS įrenginys
Autorius: Caponi
Data: 2020-08-25 09:49:48
Įmanoma viskas, tik nežinau, ar tikrai verta tau su tuo prasidėt -
turėsi kelias atskiras dėžutes, kaina irgi ties 89 Eur nepasibaigs, nes
reikės papildomai korpuso ir maitblokio. Greičio skirtumai po dideliu
klaustuku - jei tu tą NAS'ą planuoji naudot grynai kaip duomenų
saugyklą, tai ir pigiausio QNAP'o bus per akis, gigabitą duomenų per
gigabitinį tinklą jis sugebės atiduot.
Mano siūlymas šiuo atveju būtų nesidairyt į pigiausią variantą ir paimt,
kad ir biudžetinį, bet 4 diskų daiktą - laisvos vietos niekada nebūna
per daug :-)

Ai ir dėl softo - šiaip tiek Synology, tiek QNAP panašaus lygio,
vizualinis apipavidalinimas skiriasi, bet šiaip viskas pripratimo
reikalas. Aš pats kadaise pasirinkau QNAP stovyklą, būtent dėl geresnio
hardwaro už analogišką kainą. Susiorientuot konfiginime tikrai įmanoma
ir be specialaus pasiruošimo, tiesiog reikia norėt pasiekt tikslą ir
skaityt kas parašyta.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/