Tema: Re: Bandymas išversti tekstą
Autorius: Caponi
Data: 2019-08-24 12:14:55
Pas mane visi nustatymai visada anglų, ant FF neverčia, pakeitus į LT
vertė kaip pas tave.
Ai tiesa, tu kur kalbą keist bandei - naršyklės nustatymuose gal? Nes aš
šnekėjau apie Youtube puslapio viršuj dešinėj esančius taškus, ten
palikt ar nepalikt nieko negalima, tik uždėt varnelę ant norimos kalbos.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/