Tema: Re: Interneto tiekejas vilniuje - teo,kava,vdnet
Autorius: Reaver
Data: 2010-01-14 02:24:07
Jo, pas mane su uzsieniu irgi skynet'as suckina... Pas broli greitis
mazesnis, jis naudojasi cgates (rodos 1,2 mbps bendras i visur) ir pas ji
tie patys filmukai be lago varo ant HD, tuo tarpu pas mane, net ne HD
lagina. :-/

Viena ausim maciau, kaip vienas is skynet adminu rase pokalbiuose apie tai,
kad vakarais traffikas ant maksimumo - o is valdzios nurodymu jokiu
(adminam). Tai tiek. :-)