Tema: Re: taisiklingas dviejų routerių pajungimas
Autorius: Bronco
Data: 2010-01-12 00:00:39
On 2010.01.11 15:04, Inco wrote:
> Iš Routerio WiFi NR.1 LANx -> į Routerį NR.2 LANx? ar geriau WAN?
> Routeris NR.2 WiFi ir Routeris NR.3 WiFi sujungti rėžimu WDS
> Prie RouterioNR.2 LANx pajungtas e-TARYz LAN ir 2PC LAN
> Reikia, kad visur būtų Internetas pajungiant xTreamer per WiFi arba LAN
>
> Gal supratot :)

Suprantu, jog blogai sukonfiguruota. Jei reikalingas WDS ir jis
sutvarkytas, kodėl kyla mintys apie Router2 WAN portą? Jis disablintas
turi būti. Iš viso, pagalvok ar tau reikalingas WDS, nes jei antras
routeris pastatytas tik eTRAYz ir dviejų pc aptarnavimui per lan, ir iki
jo nuo Router1 eina tinklo kabelis, tai nematau prasmės daryti jokių wds.

Ant Router2 disablini WAN portą, išjungi viską, kas susieta su
routinimu, nat, dns, dhcp ir t.t., tik prieš tai suteik jam statinį IP,
skirtingą nuo Router1. DHCP aišku galima palikti, bet tada reik išskirti
dalinamų IP diapazonus, kad nesidubliuotų. WLAN(2), jei reikalingas ant
router2, konfiguruok kitokiu SSID ir kokiais tik nori parametrais, tik
wifi kanalus skirtingus parink. Routeriai bus sujungti LAN>LAN. Pirmas
routeris aptarnaus dhcp, dns, routins ir darys visą kitą, ką tu ten
pakūręs, o antras realiai dirbs svitču ir wlan2 access pointu.
Tikslinga, jog Router2 būtų greitesnis už router1.

O šiaip, tai jei yra galimybė nutiesti kabelį tarp routerių, reiškia yra
galimybė apsieiti tik su vienu routeriu, ką ir siūlau padaryti. Aš irgi
naudoju 2 routerius, bet tarp jų nėra galimybės nutiesti kabelio ir
routeriai skirtingų standartų, t.y. wrt54gl ir wrt610n. Todėl pirmąjį
palikau atlikti routerio funkciją ir aptarnauti wi-fi G klientus, o
tokiems reikalams jam smarvės labiau nei pakanka, o antrąjį - wrt610n
pastačiau aptarnauti wi-fi N standarto klientus ir multimedinius wlan
poreikius, kur reikalingas didesnis pralaidumas. Esmė, mano routeriai
nenaudoja mixed mode, kas kai kuriais atvejais gerokai kerta per WLAN
pralaidumą. Tarpusavyje routeriai sujungti powerlan adapteriais,
interneto pralaidumui to gana.