Tema: Re: Pagalbos :Zebra internetas ir routeris
Autorius: Petrinskas
Data: 2009-12-12 23:56:37

Kaip suprast nesitestuodavo tinklas, routerio nesimatė. Gal išvis Ethernet
linko nėra, kabelis netinkamas(tiesų ir verstą pabandyk) arba blogas?
Lemputės ant optinio keitiklio ir routerio užsidega kai kabelį ikiši?

"DG" <gdeivis@tut.by> wrote in message
Buffalo routeriai man patinka, bet jau tas ju softas tai eina naf... - jei
nebutu dd-wrt arba tomato butu niekam tike.

http://dd-wrt.com/wiki/index.php/WHR-G300N

DG