Tema: Re: Teo DSL upload
Autorius: Virgis
Data: 2009-12-12 15:28:30
Supratau...
Matyt neverta žaisti, jei taip sudėtinga. Realiai man labiau aktualus
ryšio stabilumas, o, kaip sakai, pradėjus kelti greičius gali pradėti
trūkinėti, tai matyt pamiršiu tą greičio kėlimą. Stabilumas svarbiau.
Gal kada nors per 20 metų Teo atitemps iki mano kaimo optiką :)

Ačiū už komentarus, sėkmės.

Virgis