Tema: Re: Acer 5738Z problemos
Autorius: Renookas
Data: 2009-12-03 14:00:31
del bootinimosi - atsakymas ne i tema. tai jau buvo padaryta kitaip nebutu
pavye pradeti instaliavimo. kolega atsakes pries tai buvo teisus.

del nemokejimo ieskoti esi teisus. ne tam puslapyje ieskojau. cia kaip
suprantu eropos vartotojams? bet viskas ciki, del HDD mode buvo problemos.
tik man idomu tai jog vista sugeba susiinstaliuoti, bet nepajegia
uzsikrauti..

Dabar jau viskas eina