Tema: Re: Mezono veikimo zonos prapletimas
Autorius: karolisp aka lom
Data: 2009-11-26 20:46:52
nu aš prie wl500gx prikabinau mezoną, juda smagiai, bet tikrai ne per
builtin anteną, nes kiek kertu tai wimax ir wifi gretimos pagal dažnį, bet
tikrai netapačios technologijos...
beje kažkaip arba mezon.projektas.lt pateikiamas skriptas neviską daro, arba
naujai sukurtas wmx0 interfeisas nelabai susijęs su webinio interfeiso
valdymo funkcijom
t.y. firewallas, port forwardai ir tt tie dalykai neveik, teko pačiam rašyti
iptables -a.....

iptables -t nat -A PREROUTING  -i wmx0 -p tcp --dport xxxxx-j DNAT --to
192.168.1.xxx
iptables -A FORWARD -i wmx0 -p tcp --dport xxxxx-d 192.168.1.xxx-j ACCEPT

taip pat gera pamoka buvo išmokta:
per ssh prisijungus NEBANDYTI ką daro vienas ar kitas iptable, pvz toks:
iptables -P INPUT DROP