Tema: Re: patarkit del antenos
Autorius: shmikis
Data: 2009-11-19 20:55:11
viena pastabele - antena adapteryje tai dar mazai ka reiskia. gali buti
super puper duper nerealiai antena - bet dar svarbu kas per do routeris
(galingumas/antena), ir pats adapteris tures kazkaip susikomunikuoti su
routeriu - t.y. ir adapterio galingumas svarbu.

t.y. jeigu routeris ar adapteris "lievas" tai mauk ant adapterio koki nori
antena - interneto nebus :)

siulau paziureti galingesni usb adapteri su 9 ar 11 dBi antenom - cia butu
maksimum naudos su minimum investiciju. jei prikti ebajui tai ir kainuos ne
ka daugiau nei dlinkas parduotuvej.