Tema: Re: Bevielio tinklo įrengimas
Autorius: Vytas :)
Data: 2009-11-12 13:13:13
Tai reikalingi paprasčiausi access pointai. Galima naudoti ir routerius
AP režmu (routerio paprastai geležis geresnė). Panašiai dariau vienoje
įmonėje - ėmiau linksys wrt54gl routerius, dėjau tomato firmware ir
paleidau AP režimu. Visi AP nustatyti su tuo pačiu SIDu, tik kanalai
taip nustatyti, kad vienas ant kito "neužliptų". Veikia be problemų jau
pusantrų metų. Visi AP pajungti į switchą (jei nėra galimybės tempti
laidus, tada galima bandyti naudoti WDS). Tokiu būdu turiu didelę
wireless zoną. Čia naudojamas sprendimas sandėly, kur dirbama su
wireless skaneriais, kurie bet kurioje sandėlio vietoje turi būti
online. Firma pardavusi skanerius, siūlė naudoti cisco AP, bet jų kaina
~5kartus didesnė už linksysų. O įrenginių skaičius labai įvairus gali
būti - viskas priklauso nuo pastato išplanavimo. Bet minimum manau reiks
3 AP kiekviename aukšte. Bet gali būti kad reiks ir po 3 AP į kiekvieną
aukštą dėt jei daug pertvarų, metalinių stelažų ir pan...
Naudojant 9 AP kanalus siūlyčiau dėlioti pvz. šitaip:
III a. 5 12 3
II a.  1 6 11
I a.   10 2 7