Tema: Re: padalinti omniconnecta
Autorius: Tomas J.
Data: 2009-11-04 16:34:15
D-Link DIR-320 su atitinkamu firmwaru.

nu trumpai aprasysiu, nors visa info yra
http://www.3g.co.ua/forum/forum_post...B=DESC%2C&PN=5 . Pati softa pumpavau
sita: http://rapidshare.de/files/48422578/...-mpcs.rar.html . archyve yra ir
instrukcijos, bet jos man nepasileido. taigi dariau taip:

uzeiname i dir-320:
telnet 192.168.1.1 (login: admin, passwd: admin)
sukuriame papke peers
mkdir /tmp/ppp/peers
paleidziame vidini redaktoriu1. vi
ir paspaude raide i ikopijuojame (Copy/Paste) vat tai:
debug
/dev/usb/tts/0
921600
mtu 1400
mru 1400
crtscts
noipdefault
ipcp-accept-local
lcp-echo-interval 60
lcp-echo-failure 5
usepeerdns
noauth
nodetach
user 'omni'
password 'omni'
connect "/usr/sbin/chat -s -S -V -t 60 -f /tmp/ppp/dialup.chat
2>/tmp/chat.log"
Spaudziame ESC ir issaugome::w /tmp/ppp/peers/dialup
Iseiname is redaktoriaus
:q

Vel paleidziame redaktoriu
2. vi
'' ''
'' 'ATZ'
'' 'AT+CFUN=1'
'OK' 'ATS7=60S30=0'
'' 'AT+CGDCONT=1,IP,omnitel'
'OK' 'ATD *99#'
'CONNECT' ''
Vel ESC ir issaugome
:w /tmp/ppp/dialup.chat
:q

3. Sukuriame linkus i ka tik sukurtus failiukus
echo /tmp/ppp/peers/dialup > /tmp/local/.files
echo /tmp/ppp/dialup.chat >> /tmp/local/.files

4. Sukuriame dar viena papke:
mkdir /tmp/local/sbin

5. Velgi paleidziame redaktoriu ir i ji ikopijuojame vat tai:
#!/bin/sh
mpcs -c /tmp/local &
insmod usbserial vendor=0x19d2 product=0x0015 maxSize=4096 (apie siuos
parametrus skaityti zemiau)
sleep 10
pppd call dialup
Spaudziame ESC ir issaugome:
:w /tmp/local/sbin/post-boot
:q

6. Suteikiame ka tik sukurtam skriptui paleidimo teises:
chmod +x /tmp/local/sbin/post-boot

7. Issaugome visa atlikta darba ir perkrauname DIR'a:
flashfs save && flashfs commit && flashfs enable
reboot

Po siu machinaciju internetas pasileidzia, pats DIR'as dalina IP
automatinius. Sie nustatymai isbandyti su eziu.

P.S. Del parametru vendor ir product tai juos galima suzinoti uzejus i
telneta ir paleidus loga:
tail -f /tmp/syslog.log
trumpam istraukiam ir vel ikisam modema i DIR'a, loge turim pamatyti kazka
panasaus i:
Jan 1 02:02:09 kernel: hub.c: new USB device 00:03.0-1, assigned address 2
Jan 1 02:02:09 kernel: usb.c: USB device 2 (vend/prod 0x19d2/0x15) is not
claimed by any active driver.
vend/prod 0x19d2/0x15 tai ir yra vendor/product nr

postas nr 36

Man irgi padejo susitvarkyti su modemo pakelimu po rozetes... nes ijungus i
tinkla, usb modema ZTE 628 DIR'as aptinka kaip CD-ROM kazkodel.
Reikia pakeisti post-boot skripta:
#! /bin/sh
rmmod printer
insmod usbserial vendor=0x19d2 product=0x0015 maxSize=4096
DEVICE=1
while true; do
sleep 5
if [ -e /dev/usb/tts/${DEVICE} ]; then
echo 'modem found. call dialup'
mpcs -c /tmp/local &
sleep 2
pppd call dialup
killall -15 pppd
killall mpcs
rmmod usb-ohci; sleep 2
insmod usb-ohci; sleep 2
else
echo 'modem not found'
sleep 20
reboot
fi
done
jo esme tame, kad tikrinama ar aptiktas modemas ir jei ne tai daromas
priverstinis rebutas, siek tiek ilgiau kraunasi, bet uztat faktas kaip
blynas: DIR-320 dirba ne tik su mezonu bet ir su 3G usb modemais.