Tema: Re: ICS
Autorius: Andrius
Data: 2009-10-23 09:19:38
ganetinai neaisku kas cia kaip(bent jau man) :)
Kaip supratau vienas kompas per wirelessa pasigauna interneta ir dabar nori,
kad routeris irgi pasigautu interneta(per wireless) ir ji pasharintu kitiems
kompams?
Tokiu atveju klausimas: ar tavo routeris gali dirbti kaip wireless
klientas?(Paprastai jie dirba kaip Access point'ai - kitaip sakant nuo ju
jungiasi wireless'u clientai) Jei gali viskas neblogai, perkonfigini ji i
toki rezima - routeris greiciausiai DHCP pagalba susigaudo ipus ir panasiai,
o toliau kabeliukais sujungi tuos pc ir viskas turi veikti.
Galimas kitas variantas. Nuo to kompo kur ateina wi-fi vel gi kaiti ICS'a,
ir nuo jo su switchu jungi kitus pc. Tik tada routeris kaip ir
nebereikalingas.
Tai gi trumpai:
Jei routeris gali dirbti kaip Wireless client'as - ji perkonfiguruoji, jis
pasigauna neta ir toliau nuo jo LAN portu jungi i kompus interneta. Tik
wireless'a kogero teks pamirsti kompuose(vargu ar si dezute gali dirbti kaip
access point ir wireless client rezimu vienu metu)
:)